10 kilo afvallen in een week? Wie wil er 10 kilo afvallen?
GRATIS E-BOOK? KLIK HIER! http://SlankEnFitEbook.nl
Onze Nieuwste 3 DAAGSE BIKINI KUUR  http://BikiniKuur.nl              Onze Bouwstoffen Webshop: http://FaraBellinga.com/Herbalife-2
Abonneer op ons: http://SlankEnFitTV.nl
Gegarandeerd Afvallen Met Mijn Recepten
http://afvallendoorgezondleven.nl/slankenfitrecepten222/
Slank En Fit Membership  http://afvallendoorgezondleven.nl/rondleiding-membership-ueryfaus-2348-g/                  
BLOG: http://FaraBellinga.com

BLOG:
http://FaraBellinga.com
VOLG MIJ VIA SOCIAAL MIDEA:
https://Facebook.com/FaraBellinga
http://Twitter.com/FaraBellinga
http://Bloglovin.com/FaraBellinga
http://Instagram.com/#farabellinga

Leuk dat jullie weer kijken naar deze video.
In deze video wil een en vraag behandelen. Ik krijg namelijk regelmatig de vraag ” Kan ik 10 kilo afvallen in een week ?”

Als jij 10 kilo wilt afvallen neem dan langer de tijd dan 1 week. Hoe is het gekomen dat je die 10 kilo bent aangekomen. Hoelang heb je er over gedaan om 10 kilo zwaarder te zijn geworden?

Bedenk je, hoelang het heeft geduurd om die 10 kilo er aan te zijn gekomen? Minstens zolang heeft je lichaam ook weer de tijd nodig om die 10 kilo eraf te halen en zich te kunnen herstellen.

Het is prima om een richtlijn aan te houden om 10 kilo te verliezen maar …. Ga je niet vast houden aan een precies TIJDSBESTEK. Je lichaam is geen machine en niemand weet hoe lang jou lichaam er over doet om weer te herstellen. Maar een richtlijn is wel een goede leidraad om gefocust te blijven.

Wees alleen niet te geforceerd! Want dat levert alleen maar frustratie en stress op en dat is ook niet handig bij het afvallen.

Het is ook erg van belang als je 10 kilo af wilt vallen om je eetpatroon aan te leren passen. Wanneer je dan die 10 kilo bereikt, laat je even los, dat komt als gevolg van …..

Als je maar consequent en gedisciplineerd je eetpatroon leert aan te passen zodat je vanzelf die 10 kilo gaat afvallen.

Als je wilt gaan afvallen is het heel belangrijk dat je eerst weet wat jou lichaam verbrandt in rust. Een tip om daar achter te komen is ga naar je dichtstbijzijnde sportschool en vraag of je een vetmeting/ bodyscan mag laten doen en vraag of je kan zien wat jou lichaam verbrandt in rust.

Als je dat weet kan je gaan bepalen hoeveel calorieën je kan gaan eten op een dag om ook te gaan afvallen aan de hand van hoeveel spiermassa je ook weer gaat opbouwen.

Een gemiddelde inname voor een vrouw zijn 2000 cal per dag. Je kunt ongeveer 500 cal. minder gaan eten dan dat je normaal gewent bent maar wel met genoeg proteïne inname.

Wil je meer tips en weetjes over hoe je dit kan gaan bereiken en hoe jij je leefstijl op een gezonde manier kan gaan aanpassen? Wij hebben een GRATIS E-BOOK geschreven van meer dan 50 pagina’s waarin we je helemaal gaan leren STAP VOOR STAP hoe jij je leefpatroon op een gezonde manier kan gaan leren aanpassen!!! Daarbij willen we je ook meer gaan leren over VOEDING en GEZONDHEID zodat je het beter gaat begrijpen en je makkelijker je leefstijl kan gaan aanpassen.

Klik op de link onder deze video of naast deze blog voor het GRATIS E-BOOK aan te vragen. Want het kan je heel veel gaan brengen om echt die 10 kilo te gaan afvallen en voor altijd te kunnen gaan behouden.

Onthoud:
Als je vandaag begint met je leefstijl aan te passen, met vandaag de BESLISSING te maken dat je 10 kilo wilt gaan afvallen, dan kan je volgend jaar 10 kilo lichter zijn!

Hoeveel beter kan je jezelf dan wel niet voelen als je eindelijk weer in je bikini over het strand durft te lopen? Of dat leuke zomerjurkje weer aan kan? Of dat je niet meer hoeft te schamen of het idee hebt dat mensen je nakijken, maar dat mensen je nakijken omdat je er zo goed uit ziet. Dat is toch een veel fijner gevoel?

Als jij dat gevoel volgend jaar wilt hebben, begin dan alsjeblieft vandaag!
Want hoe langer je wacht, hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het voor je wordt en hoe meer kilo’s het worden.

Ga nou niet radicaal aan de slag, ga nou niet van de een op andere dag alles helemaal omgooien, want dat zal je lichaam niet leuk vinden.

Ga het langzaam opbouwen. Als je van de een op andere dag iets gaat veranderen, dan hou je het maar heel kort vol, wordt je gedemotiveerd omdat het niet lukt, en laat je het er bij zitten en vervolgens begin je er niet meer aan.