Vandaag heb ik weer een High Intensity Interval Training (HIIT) voor je in petto (die ook thuis uit te voeren is mits je een antislip matje hebt). Eén van m’n favoriete HIIT workouts. Tijdens deze workout voer je 6 oefeningen uit op tijd.

Zoals je in de aflevering zult zien doe ik er 4 minuten en 42 seconden over. Kun jij dat beter? Laat het me zien en upload jouw video. 💪👊

Deze aflevering inclusief schema vind je hier → http://bit.ly/TrainerTom40

INHOUD VAN DEZE AFLEVERING
0:53 – Burpee
2:00 – Squat
2:25 – Walking lunges
3:37 – Crunch
4:00 – Jumping jacks
4:13 – Plank
5:18 – Volledige HIIT Workout

——————————————————————

VRIENDJES WORDEN OF OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Subscribe op YouTube → http://bit.ly/SubscribeTrainerTom
Website → https://trainertom.nl
Instagram → https://www.instagram.com/trainertomnl
Facebook → https://www.facebook.com/TrainerTomNL
Twitter → https://twitter.com/TrainerTomNL

——————————————————————

TRAINER TOM ALS PERSONAL TRAINER?
Geen probleem → http://bit.ly/PersonalTrainerAmsterdam

——————————————————————

DE MEEST POPULAIRE VIDEO’S OP EEN RIJTJE
#7 Rug Workout: 4 oefeningen voor sterke rugspieren → http://bit.ly/TrainerTom7
#8 Schouder Workout: 4 oefeningen voor sterke schouderspieren → http://bit.ly/TrainerTom8
#13 Borst Workout: 3 basisoefeningen voor sterke borstspieren → http://bit.ly/TrainerTom13
#20 Buik Workout: 7 buikspieroefeningen voor thuis → http://bit.ly/TrainerTom20


    2 replies to "#40 Total Body HIIT WORKOUT"

    • denisehilbink

      Super leuk vertel je het……op deze manier😏😅

    • Psycore

      Goede uitleg en vette oldschool wizard tattoo 👍🏻

Comments are closed.