7 Stappen Om Af Te Vallen / Hulp Bij Afvallen
GRATIS E-BOOK? KLIK HIER! http://SlankEnFitEbook.nl
Onze Nieuwste 3 DAAGSE BIKINI KUUR  http://BikiniKuur.nl              Onze Bouwstoffen Webshop: http://FaraBellinga.com/Herbalife-2
Abonneer op ons: http://SlankEnFitTV.nl
Gegarandeerd Afvallen Met Mijn Recepten
http://afvallendoorgezondleven.nl/slankenfitrecepten222/
Slank En Fit Membership  http://afvallendoorgezondleven.nl/rondleiding-membership-ueryfaus-2348-g/                  
BLOG: http://FaraBellinga.com

( Boodschappenlijstje bij stap 5)

Wat zijn de belangrijkste stappen om te beginnen met afvallen?

Deze video wil ik voor jullie maken om ook echt hulp bij afvallen te geven en in actie te komen om gewicht te gaan verliezen. Vaak willen we wel graag afvallen en gezonder leven. Maar we starten nooit….

Ik wil jullie wat handvaten en hulp bij afvallen geven hoe je jezelf kan voorbereiden en dat je ook echt van start kan gaan met deze actiepunten. Vink deze punten af als je ze gedaan hebt.

Stap 1
Pak een pen en papier. Ga er even rustig voor zitten. Schrijf deze punten op:
– Schrijf op hoe het is gekomen dat je zo veel kilo’s bent aangekomen.
– Wat zijn de redenen waarom je zo graag wilt afvallen? Min. 3 goede redenen.
– Neem een realistisch doel in welk tijdbestek je hoeveel kilo wilt afvallen en gebruik dit als een richtlijn ( niet als deadline)

Stap 2
Schrijf je eet en drink patroon op papier. Als je het niet goed weet, ga dan telkens als je eet en drinkt het even opschrijven.
Als je een goed beeld hebt va je eetpatroon, kijk dan hoe je jou eetpatroon beter en gezonder kan maken. Vraag hierbij evt. hulp.

Stap 3
Weeg en meet jezelf. Herhaal dit wekelijks of maandelijks. Bouw een standaard weeg en meet moment met jezelf in. Je kan gebruik maken van dit weeg en meet schema. Ook je centimeters, dus zorg voor een meetlint

Stap 4
Zorg voor een ” schone” koelkast en kasten.
Daar bedoel ik mee dat je de echte ongezonde producten uit je koelkast en kasten haalt, deze weggooit of weg geeft om je zelf te beschermen tegen deze verkeerde verleidingen.

Stap 5
Haal gezonde boodschappen in huis. Ik zal wat voorbeeldjes geven die je kan op je boodschappenlijstje kan zetten:
• Min. 4 soorten fruit
• Min. 6 soorten verse groente
• 4 soorten kip ( avond eten)
• Vis ( avond eten)
• Tofoe ( vleesvervanger)
• Olijfjes ( om te snoepen)
• Hüttenkäse ( op cracker)
• Kipfilet voor op cracker
• Geitenkaas ( voor avond eten)
• Mozzarella ( door salade)
• ( soja) yoghurt ( ontbijt)
• Roggebrood ( tussendoortje)
• Zalm in blik ( voor op beschuit of cracker of door salade)
• Tonijn in water ( voor op beschuit of cracker of door salade)
• Ansjovis in blik ( voor op beschuit of cracker of door salade)
• Kapucijnen ( peulvruchten)
• Bruine bonen ( peulvruchten)
• Witte bonen ( peulvruchten)
• Kaneelpoeder ( voor door havermoutpap)
• Citroensap ( voor door sla)
• Olijfolie ( voor door salade en in te bakken)
• Eieren ( als vleesvervanger of door salade)
• Volkoren beschuit ( tussendoortje)
• Volkoren crackers ( tussendoortje)
• Rozijnen ( om te snoepen en door havermoutpap)
• Gedroogd fruit ( om te snoepen)
• Zonnebloem pitten ( voor door sla)
• Havenhout ( voor havermoutpap)
• Suikervrije muesli ( ontbijt)
• Ongezouten nootjes, denk aan walnoten, amandelnoten ( om te snoepen)
• ( sojo) melk ( voor door havermoutpap)
• Agavensiroop ( = zoetstof om door havermoutpap te doen bijvoorbeeld)

Stap 6
Gebruik een standaard flesje die je iedere dag bij je hebt om hier steeds water in te vullen zodat je gedurende de dag goed water kan drinken. Als je een smaakje aan je water wilt kan je er wat citroensap of tijm in doen.

Stap 7
Zet een beker op je nachtkastje om elke avond voordat je gaat slapen je er aan herinnerd blijft of je genoeg hebt gedronken, zo niet dan drink je nog een of 2 bekers water op.

Slank En Fit Tv:
Mijn passie is me verdiepen in voeding, gezondheid en afvallen. Op dit kanaal kan je ook heel veel informatieve en leuke video’s vinden waarin ik veel uitleg geef, tips en trucs geef en leuke weetjes vertel. Ook deel ik mijn ervaring met de kijkers en ben erg interactief. Je kan zeker je doelen bereiken met behulp van onze video’s. Ook komen regelmatig mijn man en zoontje door beeld en gebruik is af en toe een beetje humor. Abonneer op dit kanaal en het zal je heel veel brengen!