Leuk dat u intresse heeft in deze video! Waar wacht u nog op??
LET”S BEGIN

Als u niet gesmokkeld heeft, zult u aan het eind van de 7e dag tussen 9 en 15 pond zijn kwijt geraakt. Maar omdat ieders spijsvertering anders werkt, zal dit dieet iedereen anders beinvloeden. Als u meer dan 15 pond bent kwijtgeraakt, laat dit dieet minstens 2 dagen staan voordat u verder gaat. Dit 7 dagen dieet kunt u zo vaak gebruiken als u wilt.

Dit dieet zal u vet snel verbranden . Het geheim is dat u meer calorien verbrand dan dat u tot u neemt. Als u het nauwkeurig volgt zal het uw lichaam zuiveren en u een gevoel van welbevinden geven als nooit tevoren.

Na een dag of 3 zult u zich al lichter voelen en een overvloed aan energie ervaren, als u teminste niet gesmokkeld heeft. Nadat u enige dagen op dit dieet bent zult u ervaren dat uw peristaltiek (darmbeweging)veranderd. Eet een kopje zemelen of iets wat rijk is aan vezels zoals muesli. Hoewel u zwarte koffie kunt drinken met dit dieet, zult u na een dag of 3 ervaren dat u geen cafeine meer nodig heeft.

Er zijn een aantal dingen waar U beslist ”NEE” TEGEN MOET ZEGGEN:
GEEN BROOD;
GEEN ALCOHOLISCHE DRANKEN;
GEEN KOOLZUURHOUDENDE DRANKEN;
GEEN SPORTDRANKEN;
GEEN DIEETDRANKEN;

De basissoep is voor vetverbranding kan elk moment van de dag worden gegeten als u zich hongerig voelt. Eet zoveel u wilt en zo vaak u wilt. De soep bevat geen calorieen.Eet zoveel u kunt. Want hoe meer u eet, hoe meer u afvalt.

Als u de voorkeur geeft kunt u ook vis eten inplaats van vlees op de dagen dat u vlees op het menu heeft staan. Dit dieet zal geen conflict geven met enige mdicatie. Ga er zolang mee door als u wilt en ervaar de mentale en lichamelijke verandering die dit dieet tweegbrengt.

DAG 1:De basissoep (onbeperkt);
Alle soorten fruit, behlave bananen (onbeperkt);
Thee en koffie zonder melk en suiker;
Zwarte bessen en bosbessen sap;
Water.

DAG 2: De basissoep (onbeperkt);
Alle groenten behalve bonen ,granen en erwten. (rauw of gekookt en onbeperkt);
1 gepofte aardappel (tijdens het diner);
Thee en koffie zonder melk en suiker;
Zwarte bessen en bosbessensap;
Water.

DAG 3:De basissoep (onbeperkt);
De groenten en fruit van de dag 1 en 2 (onbeperkt);
Thee en koffie zonder melk en suiker;
Zwarte bessen en bosbessen sap;
Water.

DAG 4: De bassisoep (onbeperkt)
Bananen (maximaal 8 stuks over de gehele dag);
Magere melk,of karnemelk(onbeperkt);
Thee zonder suiker;
Zwarte bessen of bosbessen sap;
Water.

DAG 5: De basissoep (onbeperkt);
Tomaten (onbeperkt);
Salade (onbeperkt);
Biefstuk (onbeperkt) of gebakken of gegerilde kip zonder vel (onbeperkt);
Minimaal 6 tot 8 glazen water;
Zwarte bessen of bosbessen sap;
Thee of koffie zonder melk en suiker.

DAG 6: De basissoep (onbeperkt);
Zwarte bessen of bosbessen sap;
Thee en koffie zonder melk en suiker;
Bladgroenten rauw of gekookt (onbeperkt);
Water;
Vlees of kip zonder vel. (onbeperkt)

DAG 7: De basissoep (onbeperkt);
Bruine rijst (onbeperkt);
Ongezoete vruchtsappen;
Groenten (onbeperkt);
Water;
Zwarte bessen of bosbessensap.