Vandaag is het tijd voor een High Intensity Interval Training (HIIT) voor beginners. HIIT is een hele efficiënte manier van trainen. Je gaat in een relatief kort tijdsbestek veel energie van je lichaam vragen. Ideaal voor personen die weinig tijd hebben, of vrij willen maken, voor een workout. Daarnaast is deze HIIT workout eenvoudig thuis uit te voeren zonder dat je apparatuur hoeft aan te schaffen (ik adviseer je wel om een matje en een step te gebruiken bij deze workout).

Check de aflevering voor alle details en vergeet vooral niet m’n website te checken met deze workout want daar vind je het complete schema inclusief het aantal rondes, tijdsduur per oefening en de rust die je tussendoor moet pakken. Je checkt ‘m hier → http://bit.ly/TrainerTom31

INHOUD VAN DEZE AFLEVERING
0:00 – Introductie
1:13 – Overzicht van workout
1:39 – Body squat
2:25 – Push up
2:49 – Crunch
3:20 – Log jump
3:55 – Lunge
5:08 – Eén voorbeeldronde

#HIITworkout #HIIT #HIITvoorbeginners

——————————————————————

VRIENDJES WORDEN OF OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Subscribe op YouTube → http://bit.ly/SubscribeTrainerTom
Website → https://trainertom.nl
Instagram → https://www.instagram.com/trainertomnl
Facebook → https://www.facebook.com/TrainerTomNL

——————————————————————

TRAINER TOM ALS PERSONAL TRAINER?
Geen probleem → http://bit.ly/PersonalTrainerAmsterdam

——————————————————————

DE MEEST POPULAIRE VIDEO’S OP EEN RIJTJE
#7 Rug Workout: 4 oefeningen voor sterke rugspieren → http://bit.ly/TrainerTom7
#8 Schouder Workout: 4 oefeningen voor sterke schouderspieren → http://bit.ly/TrainerTom8
#13 Borst Workout: 3 basisoefeningen voor sterke borstspieren → http://bit.ly/TrainerTom13
#20 Buik Workout: 7 buikspieroefeningen voor thuis → http://bit.ly/TrainerTom20


    2 replies to "HIIT WORKOUT voor Beginners"

    • jolanda ottens de wilde

      Hoi wat voor times heb je op je telefoon

    • rianschki

      Hoeveel calorieën verbrand je hier ongeveer mee als je rond de 60kg weegt?

Comments are closed.